fredag 9. april 2010

7 ting dere kanskje ikke visste om meg

Jeg fikk denne awarden fra Litt shabby, litt slitt og bare mitt. Tusen takk for koselige ord, de setter jeg veldig stor pris på! :-)

Med denne awarden skal jeg fortelle 7 interesante ting om meg selv og gi den videre til 7 andre bloggere!



1. Jeg er egentlig dansk, men har bodd i Norge i 18 år nå. (Det er også grunnen til at dere av og til vil finne rare stavemåter her hos meg. Håper dere bærer over med meg.) :-)


2. Jeg har tvillinger. To herlige av slagsen.


3. Jeg er utdannet tegnefilmtegner! (Har vært med til å tegne filmer som Asterix, Roger Rabitt, Valhalla etc.)


4. Jeg har skrevet 6 bøker (om helt andre emner enn interiør).


5. Jeg har grunnlagt Norsk Interiørskole.


6. Jeg har hoppet i fallskjerm og svømt med haier og delfiner.


7. Jeg brenner for at dyr skal ha det godt.


Jeg har valgt ut 7 spennende, vakre og inspirerende blogger som jeg har lyst til å gi litt ekstra oppmerksomhet. Det er:


Mi-rachel
AC HOME
Ninas Interiør
Mias Landliv
a´la Nettan
Julias vita drömmar
BO


Jeg velger også ved denne award, å la det være opp til den som får den, om de har lyst til å sende den videre eller om de bare vil glede seg over å få litt positiv oppmerksomhet og anerkjennelse for den gode jobben de gjør.

20 kommentarer:

  1. Hello Franciska

    What a lot more we now now about you..........6 books writing ?? tell me about ??? i'am going to sleep now it is verrrrrrrryyyyy !! late.....goodnight sleep well....hugs from Ria

    SvarSlett
  2. Innom på morgenkvisten for å ønske deg en fin fin fredag og ei god helg. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. god morgen.
    så herlig å lære deg litt mer å kjenne,
    et intresant liv du har,
    ønsker deg en nydelig fredag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Morsomt å høre litt om deg også!! Jeg hadde denne utfordring forlenge siden!! Kanskje jeg skulle finne på enda noe nytt....

    ha en finhelg!! Koselig å følge bloggen din!!

    SvarSlett
  5. Det var en bra lista du skrev, så mycket spännande du gjort.
    Önskar dig en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. først av alt: tusen takk for award og dine fine ord. jeg ble veldig glad! igjen: takk!

    oj..så utrolig mye spennende og bra du har gjort.6 bøker? hadde vært morsomt å visst hva du hadde skrevet om;) jeg har ikke merket at du er dansk engang på din skrivemåte(jeg er egentlig lærer..he he.)

    SvarSlett
  7. morsomt å høre litt om deg, skal si du har vært med på mye. Koselig å følge bloggen din. Ha videre en fin fredag og god helg :-)

    SvarSlett
  8. Veldig kjekt å bli bedre "kjent" med deg!
    Høres ut som du har et spennende liv!
    Jeg vil også gjerne høre mer om bøkene dine.

    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. Å tack så hemskt mycket för awarden! Blir såå glad för det förståss! Jättekul att läsa lite om dig..alltid roligt att "lära känna" personen bakom bloggen lite! ....skall fundera lite..;-)
    Ha en fin helg!!
    Kram Nettan

    SvarSlett
  10. Så göy å höre litt om deg! Så spennende liv!♥
    Gøy å höre at du har grunnlagt Norsk Interiörskole, hadde planer i fjor å hoppe på den skolen.. vi får se hva tiden bringer!!♥
    Innen interiør blir det uansett!!♥
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem Anki

    SvarSlett
  11. Her var det mye spennende. Er det ikke et ordtak som sier. Lev livet som om denne dagen er den siste! Tror du har gjort det, ihvertfall av og til:-)

    Ønsker deg en fantastisk flott helg. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med award - og gøy å lese litt mer om deg:-)
    Riktig god helg til deg og dine,
    klem Hege.

    SvarSlett
  13. Hei Franciska! Og jeg som akkurat i dag har gitt deg en award! Heldig er du:-) Du behøver jo ikke sende ut en gang til, men du kan hente heder og ære her: http://harmoniogkontrast.blogspot.com/2010/04/min-frste-award.html
    Ønsker deg en deilig vår-helg! Klem fra Laila

    SvarSlett
  14. Så mye spennede du har vært med på da!! Og 6 bøker!!! Imponerende:)

    Ha en super helg sammen med dine kjære!
    Klem fra Bette -xxx-

    SvarSlett
  15. Heisan Franciska, det var hyggelig å bli litt oppdatert, og fint å finne bloggen din i dette mangfoldet. Det med Interiørskolen visste jeg jo, iom. at jeg har tatt veilederkurset. Herlig konsept og jeg er fremdeles aktiv som kursleder, selv om eierskapet nå er i andre hender.
    Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  16. Så morsom å lese litt om deg, ble imponert over så mye du har gjort... som det å lage tegnefilmer, sikkert kjempemorsomt.
    Ha ei fin helg.
    Klæm

    SvarSlett
  17. Wow, nå ble jeg mektig imponert her ! ♥
    Jammen har du rukket mye på dine år, det må
    jeg si altså ! :) Gøy å lese ! ;)

    Ønsker deg og dine en nydelig helg ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  18. HEI♥
    Så mase gøy/spennande du har gjordt da:)
    Bloggen din er veldig flott!
    Eg har sjølvsagt lyst å følgje deg vidare♥
    Ønskar deg ein flott laurdag♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  19. Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene deres. :-)

    Bøkene jeg har skrevet er om personlig utvikling. Den siste heter Livsglede i hverdagen.

    Ha en fortsatt god helg.

    :-)

    SvarSlett
  20. Hei Franciska! Tusen hjertelig takk for denne flotte awarden. Og takk for din hyggelige hilsen hos meg. Jeg er så glad for at du tenkte på meg, og for dine pene ord! Det er en fryd å besøke bloggen din, og veldig artig var det å lese og lære mer om deg.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...