fredag 3. februar 2012

Har vært på et helt fantastisk sted!!

Av og til kommer man over et sted som er en nytelse for alle sanser. Jeg har akkurat vært og tatt bilder på Norefjellhytta for Vakre Hjem og det er et slikt sted!

Hytta har den mest fantastiske utsikten og er vakkert innredet med interiør fra blant annet Riviera Maison og Home & Cottage. Men det er likevel ikke det vakre interiøret som er det beste med dette stedet. Anne Siri og Kim som eier stedet er to ildsjeler som virkelig brenner for det de gjør, de legger sjela si i alle detaljer og sørger for at man som gjest virkelig føler seg velkommen.

Og maten... Åh maten! Jeg har spist mye god mat, men det er virkelig lenge siden jeg har kost meg så mye som denne helgen. Det startet på lørdagen da vi kom med suppelunsj. Det høres kanskje ikke så veldig spennende ut, men når man kan velge mellom tre rykende varme gourmetsupper, som er laget med lokale råvarer og varmt ferskt brød til, ja da blir det en kulinarisk opplevelse.

Middagen på kvelden var også helt fantastisk, den ene biten etter den andre fremkaldte mmm og ahh rundt bordet og dessertene - åhh... Tre guddommmelige skapninger på samme fat: Jordbær/sjokolade trøffel med hvit sjokoladekrem, krydret mandel og appelsinkake og himmelsk bringebærsorbet, trenger jeg å si mer?

Norefjellhytta serverer også en helt fantastisk fjelltapas, med de deiligste smårettene. 
Og frokosttallerkenen!! Wow. Se selv, hva synes dere?



Artikkelen kommer i neste nr av Vakre Hjem og best av alt - vi var så heldige å få lov å bringe 12 av de beste oppskriftene.

Og enda bedre! En heldig leser kan vinne en overnatting for to! :-)






10 kommentarer:

  1. Oioioi for et fantastisk sted!!Gleder meg til og lese denne artikkelen og få gode oppskrifter..
    Så heldig du er som opplever alle disse flotte menneskene og stedene..Lucky u:)
    klem

    SvarSlett
  2. Oj, ser så fint og nydelig ut.

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk nydelig...
    Gleder meg til bladet kommer :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Der kunne jeg også godt holde ferie. MUMS... glæder mig til at læse artiklen :-)

    Hav en dejlig fredag

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, der kunne jeg ha tenkt meg å vært. Må vel løpe og kjøpe, når bladet kommer i bladhylla da:)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Jeg har vært så heldig å være der.. og det er ingen ord i verden som kan beskrive stedet..
    min mann sa da han entret suiten: ( stedet har jo kun suiter altså små hytter i en stooor )

    " oj... her fikk jeg sånn helt plutselig skikkelig ro"

    og det fikk vi.. hele helgen.. et fantastisk sted, som jeg skal reise til maaaaaaaange ganger..

    happy weekend..

    klem klem

    SvarSlett
  7. Hold da helt op det kunne da være en drøm at få lov til at have et par overnatninger der Tror bestemt det vil være godt for sjælen Super flotte billeder med en stemning der kunne få en til at pakke sin kuffert.Kram Else

    SvarSlett
  8. HERLIG!!!
    Jeg tar med meg min kjære dit i mars, himmel og hav som jeg gleder meg!!!!(og det hadde han gjort også, om han ante noe om det- troooor den suprisen faller i smak, bokstavelig talt!)

    Flotte bilder- gleder meg til lese artikkelen :)

    Ha en deilig helg, Franciska

    Lizann

    SvarSlett
  9. For en plass, blir så glad når jeg ser slike bilder, helt nydelig!
    Badet ditt under ble også kjempefint, så gøy at man kan få så stor forandring bare ved maling.
    Gleder meg til min maling kommer!
    Ha en super helg fine deg.
    Klem fra Nina!

    SvarSlett
  10. De bilderna är verkligen vintermys på högsta nivå....stor kram från ett kallt men soligt sverige:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...