torsdag 2. januar 2014

Bli med og drøm deg bort!

Riktig godt nytt år alle sammen!

Det er noe fint med å avslutte ett år og starte et nytt. Vi får en ny mulighet til å skape det livet vi ønsker oss. Vi kan legge det gamle bak oss og starte på nytt med blanke ark.

I går pakket vi bort all julepynten. For en herlig følelse!

Nå er jeg klar til et nytt år! Jeg gleder meg til å dele masse herlig inspirasjon med dere!

I dag drømmer jeg meg bort til dette vakre huset på Ibiza. Jeg elsker lyset, den naturlige fargeskalaen og alle de spesielle detaljene som betongveggen i stua og veggen med greiner ved spisebordet.

ibiza home interiors by menossi  Minimalist Yet Comfy Property In Ibiza Spain interior design

ibiza home interiors by menossi   Minimalist Yet Comfy Property In Ibiza Spain interior design

ibiza home interiors by menossi    Minimalist Yet Comfy Property In Ibiza Spain interior design

ibiza home interiors by menossi      Minimalist Yet Comfy Property In Ibiza Spain interior design

ibiza home interiors by menossi Minimalist Yet Comfy Property In Ibiza Spain interior design

ibiza home interiors by menossi           Minimalist Yet Comfy Property In Ibiza Spain interior design

ibiza home interiors by menossi            Minimalist Yet Comfy Property In Ibiza Spain interior design
Fotograf: Menossi - Kilde: Interior Design World

2 kommentarer:

  1. Godt Nytt År Franciska - gøleder meg til å følge deg videre i året som kommer :)))
    Toveklem.)

    SvarSlett
  2. WOW!!
    Supertjusigt!!
    Inte direkt min smak, men ändå..
    Men trappan ser lite läskig ut...

    God fortsättning!!
    Kram Tina

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...