tirsdag 4. november 2014

Elsker denne stilen!

Dette er et av de innleggene hvor jeg får et akutt behov for å skrive at jeg ikke får betalt for å skrive om dem, for...

Jeg bare ELSKER disse bildene! Fargene, stilen, alt! Wow!

Jeg oppdaget denen nettbutikken for første gang i dag og det er helt min smak!

Lekre tekstiler og materialer satt sammen med omtanke og på en måte som gjør at det bare føles riktig.

Bildene er tatt av en av favorittfotografene mine, dyktige Paulina Arcklin. Her er det masse inspirasjon å hente.

Butikken er finsk men. Navnet er Weranna´s Warehouse.

Hva synes dere?





1 kommentar:

  1. danke für die tollen bilder und inspirationen, einen schönen mittwoch wünscht angie

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...