onsdag 5. august 2015

Har du interiørbutikk? Da bør du lese dette!



Det finnes mer enn 600 interiørbutikker rundt omkring i landet, og alle jeg kjenner som har butikk jobber hardt og står virkelig på. Jeg brenner for å støtte disse butikkene, for de trengs! Det hadde virkelig ikke vært det samme uten dere!

I dag vil jeg derfor gi dere et skikkelig godt tips!

Dere har helt sikkert hørt mange ganger at det er viktig å være aktiv på sosiale medier! Men jeg skjønner også at det ikke alltid er enkelt å få tid til alt - Blogg, Instagram, Facebook etc, det er mye å se til.

Blogg kan evt. unnværes, men Instagram og Facebook bare MÅ man være på, hvis man vil lykkes!

Visste du at mer enn 1 million nordmenn nå er på Instagram?

Jeg har selv opplevd at det kan være vanskelig å få tid, særlig til Instagram, som kommer sist i rekken hos meg. Men så fant jeg endelig en god løsning!

Jeg har lenge hatt et samarbeid med House of Media, og nå tilbyr de også å ta seg av Instagram (og Facebook hvis man spør dem pent)!

De har tatt seg av Instagramsiden min i snart et halvt år, og jeg er kjempefornøyd!

Man skulle nesten tro at jeg fikk betalt for å skrive dette innlegget, det gjør jeg IKKE (og jeg får heller ikke andre fordeler)! Men siden jeg hadde lyst til skrive et innlegg spurte jeg om de hadde lyst til å gi rabatt til leserne mine, og det hadde de. De første 10 som viser til dette innlegget får derfor 500,- kr. i rabatt første måned! :-) Vanlig pris er 2.990,-.

Dette er hva jeg har opplevd:

  • Det var en lettelse å slippe å ha dårlig samvittighet for å ikke få lagt ut innlegg
  • Nå blir det gjort for meg og jeg kan slippe å tenke mer på det
  • Det er de beste pengene jeg har gitt ut på lenge
  • Jeg vet at innleggene blir lagt ut på kvelden der det er mest trafikk, og i ferier selv om jeg er borte, og at de blir lagt ut på akkurat den måten det skal være, med hashtags og alt. Deilig å slippe å tenke på det!

Jeg håper det kan være en hjelp i din hverdag og hjelpe deg til å få mange flere kunder inn til butikken.

Hvis du har lyst til å vite mer, kan du enten legge igjen en kommentar under innlegget, da skal jeg formidle kontakt videre. Eller du kan se mer HER!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...